تمرین سپاسگزاری

تحقیقات نشان می‌دهد هنگامی که در روز، سه موهبتی را که خدا به ما عطا کرده بر شمریم میزان شادیمان بیشتر می‌شود و سبب بالا رفتن شور و اشتیاق و روحیه‌مان می‌شود؛

همچنین از نظر فیزیولوژی، همزمانی سپاسگزار بودن و استرس داشتن، غیر ممکن است.

ذهنمان نمی‌تواند همزمان دو فکر متضاد داشته باشد.

اگر بر سپاسگزاری تمرکز کنید نمی‌توانید منفی باشید؛

همچنین می‌توانید با قدردانی از همکارانتان به آن‌ها نیرو دهید و متعهد ترشان کنید.

مثبت یا منفی انتخاب با شماست: شکایت‌ها را به راه حل، نوآوری و موفقیت تبدیل کنید ؛

جان گوردون، فیروزه مهرزاد، نشر لیوسا،  چاپ دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *